akademia

kodowania

Grupa wiekowa 7 - 9 lat

Na tym etapie wprowadzamy dzieci w świat komputerów, programowania i kreatywnego tworzenia.
Formuła zajęć dostosowana jest do najmłodszej grupy wiekowej. Na zajęciach będą poruszane różne zagadnienia, stawiamy wyzwania, z którymi dzieci muszą sobie poradzić. Uczymy się programowania obiektowego za pomocą bloków. Rozwijamy umiejętności logicznego myślenia, kreatywności, postrzegania przestrzennego, pracy zespołowej i komunikacji w grupie.

scratch.jr-grafika.webp

wiek 7 - 8 lat

umiejętność czytania i pisania nie jest wymagana

Podstawy programowania blokowego - poziom I
(Scratch jr, Code.org)

Zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku 7-8 lat, które nie potrafią jeszcze dobrze czytać i liczyć.

Scratch jr to idealny program, aby rozpocząć przygodę z programowaniem w najmłodszym wieku. Zajęcia wprowadzają dzieci w podstawy programowania, wyjaśniając w sposób prosty i zrozumiały poszczególne elementy kodu. Korzystając z gotowych piktogramów, będących elementami składowymi kodu, dzieci tworzą proste programy, animacje, czy gry.

Elementy programu mają charakter wizualny, składają się z bloczków z piktogramami, które układa się jak puzzle. Każdy bloczek odpowiada wybranej funkcji kodu.

Doskonałe zajęcia, żeby zrobić pierwszy krok w świat gier i programowania. Dzieci wkraczają w świat kodowania, łącząc naukę z fantastyczną zabawą w tworzenie własnych programów. W trakcie zajęć podejmujemy wiele wyzwań programistycznych, stawiamy czoła problemom, próbując wspólnie je rozwiązać.

zajęcia trwają 60 minut i odbywają się jeden raz w tygodniu, przez cały rok szkolny.

koszt zajęć - 150 zł miesięcznie (4 spotkania )

sprawdź zniżki

kodu_game_edited.png

wiek 8 - 9 lat

wymagana umiejętność czytania, pisania i obsługi myszki

Programowanie blokowe - kontynuacja - poziom II
(Kodu Game Lab)

 

Zajęcia przeznaczone dla dzieci, które ukończyły poziom I zajęć lub mają ukończone 8 lat i mają opanowaną umiejętność pisania, czytania i obsługi myszki.

Zajęcia przeznaczone są dla dzieci który ukończyły roczny kurs podstawowy lub ukończyły 8 lat. Tym razem zwiększamy poziom trudności i poszerzamy zakres możliwości programistycznych ponad to co było na poziomie I.
Zajęcia prowadzone są nadal w oparciu o język programowania wizualnego, jednakże zagadnienia i wyzwania które stawiamy wymagają większego zaangażowania.
Korzystając z programu Kodu Game Lab tworzymy swoje pierwsze gry 3D. Oprócz samego programowania uczymy się również tworzyć scenariusze i elementy składowe gier.
Środowisko Kodu Game Lab to najlepsza forma, aby poprzez zabawę rozpocząć przygodę z programowaniem.

 

zajęcia trwają 60 minut i odbywają się jeden raz w tygodniu, przez cały rok szkolny.

koszt zajęć - 150 zł miesięcznie (4 spotkania )

sprawdź zniżki

 
 

Grupa wiekowa 10 - 12 lat

Rysunek1_edited.jpg

wiek 10 - 12 lat

Podstawy programowania blokowego - poziom I

(Kodu Game Lab, Scratch)

Zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku 10-12 lat, które rozpoczynają swoją przygodę z programowaniem.

Przygodę z zaczynamy od programowania blokowego. Dedykowane programy, które wprowadzą młodych adeptów w świat kodowania, pokażą im czym jest programowanie i jak można je wykorzystać. Będziemy tworzyli gry, interaktywne historie, oraz animacje. Pokażemy jak stworzyć ciekawy program i jak wykorzystać go w prostych grach, czy prezentacjach multimedialnych. Programy uczą podstawowych zasad kodowania w prosty i zrozumiały sposób. Tworzenie kodu polega na układaniu bloczków jak puzzli, co bardzo pomaga zrozumieć strukturę tworzenia kodu. W trakcie kursu przybliżamy między innymi takie pojęcia jak program, zmienna, warunek, algorytm czy pętla. Uczymy kreatywności, wyobrażenia przestrzennego, oraz logicznego myślenia.

zajęcia trwają 90 minut i odbywają się jeden raz w tygodniu, przez cały rok szkolny.

koszt zajęć - 200 zł miesięcznie (4 spotkania )

sprawdź zniżki

minecraft code.png

wiek 10 - 12 lat

Minecraft Programowanie, podstawy programowania blokowego - poziom I

(Minecraft Education Edition)

Zajęcia przeznaczone dla uczestników w wieku 10-12 lat, którzy rozpoczynają swoją przygodę z programowaniem.

Minecraft Education Edition w tym wydaniu, to nie jest zwykła gra, ale potężne narzędzie edukacyjne. Wersja ta daje wiele możliwości nauki nauk ścisłych takich jak matematyka, chemia, biologia, czy fizyka. To, co nas najbardziej interesuje, to nauka programowania w środowisku Minecraft. Wersja edukacyjna daje nam możliwość nauki programowania w języku blokowym scratch oraz w Pythonie i Java Script`ie.

Naszą przygodę z programowaniem rozpoczniemy od programowania blokowego scratch. Wszystkie komendy wykonywane są bezpośrednio w środowisku Minecraft.

W trakcie trwania kursu poznamy podstawy tworzenia kodu oraz pojęcia takie jak program, zmienna, warunek, algorytm czy pętla.

Doskonałe zajęcia dla wszystkich, którzy uwielbiają Minecraft i chcą wejść w świat programowania.

zajęcia trwają 90 minut i odbywają się jeden raz w tygodniu, przez cały rok szkolny.

koszt zajęć - 200 zł miesięcznie (4 spotkania )

sprawdź zniżki

makecode-grafika_edited.jpg

wiek 10 - 12 lat

znajomość programowania blokowego

Wstęp do programowania tekstowego - poziom II

(MakeCode, JavaScript)
 

Zajęcia przeznaczone dla uczestników, którzy ukończyli jeden z kursów z podstaw programowania lub znają podstawy programowania w środowisku blokowym typu scratch.
Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie klasy 4

Kolejny etap nauki programowania skierowany jest do wszystkich którzy ukończyli nasz roczny kurs podstawowy lub mieli do czynienia z programowaniem blokowym (np Scratch). Roczny kurs zajęć wprowadza nas w tajniki programowania tekstowego.
Zajęcia prowadzone są na platformie MakeCode, która pozwala w łatwy i prosty sposób na jednoczesne programowanie gier i animacji w trybie blokowym (podobnie jak w Scratchu) oraz poprzez pisanie programu w języku JavaScript lub Python. W tym kursie skupimy się na języku JavaScript. Programy będą pisane częściowo w formie blokowej,a częściowo w formie tekstu. Zajęcia mają na celu przejście z programowania blokowego na programowanie tekstowe jako właściwą formę użyteczną i docelowo wykorzystywaną w procesie programowania.
W środowisku MakeCode pracujemy w języku angielskim, ucząc się przy okazji słownictwa właściwego dla języków programowania.

zajęcia trwają 90 minut i odbywają się jeden raz w tygodniu, przez cały rok szkolny.

koszt zajęć - 220 zł miesięcznie (4 spotkania )

sprawdź zniżki

unity2d.png

wiek 10 - 12 lat

znajomość programowania blokowego

Tworzenie i programowanie gier 2D  - poziom II

(Unity 3D)
 

Zajęcia przeznaczone dla uczestników, którzy ukończyli jeden z kursów z podstaw programowania lub znają podstawy programowania w środowisku blokowym typu scratch.

Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie klasy 4.

Zajęcia prowadzone są na programie Unity 3D, który jest doskonałym narzędzie do tworzenia gier 2D i 3D. Silnik Unity to także aplikacje mobilne (Android, iOS), wirtualna i rozszerzona rzeczywistość i aplikacje webowe. Unity 3D to narzędzie, na którym powstały takie gry jak Pokemon Go, Subnautica, Rust, Hearthstone, Kerbal Space Program, Valheim, League of Legends: Wild Rift, Fall Guys: Ultimate Knockout.
Jego znajomość otwiera szerokie możliwości rozwoju.

Podczas rocznego kursu skupimy się na zaznajomieniu z edytorem.

Na bazie gotowych elementów graficznych i programistycznych komponentów tworzyć będziemy różnorodne projekty.

Uczeń na koniec kursu będzie sprawnie poruszał się po silniku, znał podstawy jego systemów, nazewnictwo i profesjonalną terminologię. Będzie potrafił stworzyć własny projekt 2d – interaktywnej gry lub aplikacji.

zajęcia trwają 90 minut i odbywają się jeden raz w tygodniu, przez cały rok szkolny.

koszt zajęć - 220 zł miesięcznie (4 spotkania )

sprawdź zniżki

small basic_edited.jpg

wiek 12 - 16 lat

ukończony poziom I i II zajęć
j. angielski na poziomie 6 klasy

Programowanie tekstowe - Small Basic / Lua - poziom III

(Microsoft Small Basic, Lua)

Kurs ten skierowany jest do uczestników, którzy ukończyli 12 lat i mają dobrze opanowane programowanie blokowe typu scratch.

Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielskim na poziomie klasy 6.

Ten poziom przeznaczony jest dla tych wszystkich, którzy dopiero zaczynają przygodę z programowaniem lub rozwijają swoje umiejętności, wkraczając w programowanie tekstowe.
Microsoft Small Basic to projekt, który powstał z myślą, by uczynić programowanie łatwym i bardzo przyswajalnym dla początkujących. Składa się on z trzech elementów - języka programowania, środowiska programistycznego i biblioteki.

Small Basic jest językiem bardzo prostym i intuicyjnym. Ma na celu uczynienie programowania łatwo przyswajalnym dla początkujących i dającym dużo radości z tworzenia pierwszych programów. Charakteryzuje się prostym, spolszczonym interfejsem, co na początkowym etapie nauki programowania bardzo ułatwia poruszanie się w środowisku. Samo pisanie kodu odbywa się w języku angielskim, jednakże składnia języka jest na tyle prosta, że nie wymaga skomplikowanego słownictwa.

Po opanowaniu środowiska Small Basic przechodzimy do kolejnego języka, jakim jest Lua.
Lua jest językiem programowania skryptowego i został stworzony do rozszerzania funkcjonalności różnych aplikacji. Coraz częściej jest wykorzystywany jako samodzielny język. Prosta i przejrzysta składnia w języku angielskim pozwala zgłębiać tajniki programowania i stanowi dobrą podstawę do wejścia w kolejne języki programowania.

zajęcia trwają 90 minut i odbywają się jeden raz w tygodniu, przez cały rok szkolny.

koszt zajęć - 220 zł miesięcznie (4 spotkania )

sprawdź zniżki

VideoCapture_20210731-180630_edited.jpg

wiek 12 - 16 lat

ukończony poziom I i II zajęć
j. angielski na poziomie 6 klasy

Elektronika i programowanie w MicroPython`ie - poziom III

(Raspberry Pi, MicroPython)

Kurs ten skierowany jest do uczestników, którzy ukończyli 12 lat i mają dobrze opanowane programowanie blokowe typu scratch.

MicorPython + Raspberry Pi Pico – zajęcia łączące podstawy programowania, elektroniki oraz fizyki. Uczestnicy poznają działanie mikrokontrolerów, w tym przypadku mikrokontrolera Raspberry Pi Pico, który jest programowany za pomocą języka MicroPython, czyli wysokopoziomowego języka, który pozwala na łatwe tworzenie oprogramowania. Na zajęciach poznamy podstawy elektroniki, między innymi czym jest napięcie, prąd i opór. Poznamy podstawowe elementy elektroniczne takie jak dioda, rezystor lub potencjometr oraz bardziej zaawansowane jak na przykład ekran LCD, różne czujniki czy żyroskop. Będziemy tworzyć programy, które pozwolą na komunikację mikrokontrolera z komputerem, co pozwoli nam na wykorzystanie odczytów z czujników w stworzonych przez nas mini grach.

zajęcia trwają 90 minut i odbywają się jeden raz w tygodniu, przez cały rok szkolny.

koszt zajęć - 240 zł miesięcznie (4 spotkania )

sprawdź zniżki

Grupa wiekowa 13-16 lat

Kod na Komputerze

wiek 13 - 16 lat

j. angielski na poziomie 6 klasy

Programowanie tekstowe - Small Basic / Lua - poziom I

(Microsoft Small Basic, Lua)

Zajęcia przeznaczone są dla uczestników, którzy zaczynają przygodę z programowaniem i mają ukończone 13 lat.

Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielski na poziomie klasy 6.

Ten poziom przeznaczony jest dla tych wszystkich, którzy dopiero zaczynają przygodę z programowaniem lub rozwijają swoje umiejętności, wkraczając w programowanie tekstowe. W ciągu roku szkolnego poznamy dwa języki, które wprowadzą młodych adeptów w świat kodowania.

Small Basic został stworzony po to by w prosty i przejrzysty sposób pomóc początkującym osobom wdrażać się w środowiska programistyczne. Prosty interfejs i składnia wspomagane przez pomoc kontekstową tworzą z niego doskonałe narzędzie na pierwszym etapie nauki. Co ważne na tym etapie pracujemy w środowisku polskojęzycznym, co ma jeszcze większy wpływ na zrozumienie podstaw programowania.

Po opanowaniu środowiska Small Basic przechodzimy do kolejnego języka, jakim jest Lua.
Lua jest językiem programowania skryptowego i został stworzony do rozszerzania funkcjonalności różnych aplikacji. Coraz częściej jest wykorzystywany jako samodzielny język. Prosta i przejrzysta składnia w języku angielskim pozwala zgłębiać tajniki programowania i stanowi dobrą podstawę do wejścia w kolejne języki programowania.

zajęcia trwają 90 minut i odbywają się jeden raz w tygodniu, przez cały rok szkolny.

koszt zajęć - 220 zł miesięcznie (4 spotkania )

sprawdź zniżki

raspberry-pi-3676379_1920.jpg

wiek 13 - 16 lat

j. angielski na poziomie 6 klasy

Elektronika i programowanie w MicroPython`ie - poziom I

(Raspberry Pi, MicroPython)

Kurs ten skierowany jest do uczestników, którzy ukończyli 13 lat.

Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielski na poziomie klasy 6.

MicorPython + Raspberry Pi Pico – zajęcia te łączą podstawy programowania, elektroniki oraz fizyki. Uczestnicy w czasie kursu poznają działanie mikrokontrolerów, w naszym przypadku mikrokontrolera Raspberry Pi Pico na którym pracujemy, który jest programowany za pomocą języka MicroPython. MicroPython jest wysokopoziomowym językiem, który pozwala na stosunkowo łatwe tworzenie oprogramowania. W trakcie zajęć poznamy podstawy elektroniki, poznamy między innymi czym jest napięcie, prąd i opór. Poznamy podstawowe elementy elektroniczne takie jak dioda, rezystor lub potencjometr oraz bardziej zaawansowane jak na przykład ekran LCD, różne czujniki czy żyroskop. Będziemy tworzyć programy, które pozwolą na komunikację mikrokontrolera z komputerem, co pozwoli nam na wykorzystanie odczytów z czujników w stworzonych przez nas mini grach.

zajęcia trwają 90 minut i odbywają się jeden raz w tygodniu, przez cały rok szkolny.

koszt zajęć - 240 zł miesięcznie (4 spotkania )

sprawdź zniżki

mobile-phone-1513945_1920.jpg

wiek 14 - 16 lat

j. angielski na poziomie 6 klasy

Programowanie Python - poziom II

(Python)

Zajęcia przeznaczone dla uczestników, którzy ukończyli 14 lat i mają dobrze opanowane programowanie blokowe typu scratch.
Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielski na poziomie klasy 7.

Python jest jednym z najbardziej popularnych języków programowania. Jest on interpretowanym, obiektowym i wysokopoziomowym językiem, charakteryzującym się rozbudowanym pakietem bibliotek standardowych.

Jest jednym z języków programowania ogólnego przeznaczenia umożliwiającym tworzenie prostych programów jak i złożonych systemów operacyjnych. Kurs ten jest idealnym punktem startowym dla przyszłego programisty. Poprzez odpowiednio ułożony program w sposób jasny i klarowny wyjaśniamy tajniki programowania, ucząc kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów natury programistycznej i logicznej. Tworzy podwaliny niezbędne do rozwoju przyszłego programisty stron, gier, czy aplikacji, zarówno komputerowych jak i mobilnych.

W trakcie rocznego kursu uczestnicy poznają składnię i elementy języka Python. Nauczą się korzystać z funkcji, zmiennych, list oraz słowników. Wykorzystają najbardziej popularne biblioteki jak pygame czy turtle do tworzenia gier. Wraz ze zwiększaniem poziomu będą tworzyli bardziej zaawansowane projekty jak detektor twarzy, czy aplikacji internetowe z wykorzystaniem takich rozszerzeń jak micro frame-work - Flask.

zajęcia trwają 90 minut i odbywają się jeden raz w tygodniu, przez cały rok szkolny.

koszt zajęć - 240 zł miesięcznie (4 spotkania )

sprawdź zniżki

Image by Hello  Lightbulb

wiek 14 - 16 lat

j. angielski na poziomie 7 klasy

Tworzenie i programowanie gier w Unity 3D - poziom II

(Unity 3D, C#)

Zajęcia przeznaczone dla uczestników, którzy ukończyli 14 lat i mają za sobą kurs z podstaw programowania.

Wymagana znajomość podstawowego słownictwa w języku angielski na poziomie klasy 7.

Bazując na programie Unity 3D i korzystając z jego dużych możliwości uczniowie poznają wszystkie podstawowe elementy silnika 3d, umożliwiające rozwój nie tylko w tworzeniu gier, ale także projektowaniu, wizualizacji produktu, wirtualnych spacerów, aplikacji biznesowych. To także wiedza uniwersalna dla różnych silników i programów

​​Na zajęciach pokażemy jak zacząć tworzenie dobrej gry, czy aplikacji, jakie elementy są niezbędne. Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu scenariusza, elementów graficznych i logiki programu.

W czasie zajęć pracujemy na gotowych asset`ach, jak również programujemy w C#, poznając składnię i elementy tego języka..

Zajęcia to doskonała forma rozwinięcia znajomości programowania i grafiki komputerowej, oraz logicznego i kreatywnego myślenia.

Unity 3D to wspaniałe narzędzie do tworzenia zaawansowanych gier 2D i 3D, ale także aplikacji mobilnych (Android, iOS), wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistość i aplikacji webowych. Unity 3D to narzędzie, na którym powstały takie gry jak Pokemon Go, Subnautica, Rust, Hearthstone, Kerbal Space Program, Valheim, League of Legends: Wild Rift, Fall Guys: Ultimate Knockout.

Jego znajomość otwiera szerokie możliwości rozwoju.

zajęcia trwają 90 minut i odbywają się jeden raz w tygodniu, przez cały rok szkolny.

koszt zajęć - 240 zł miesięcznie (4 spotkania )

sprawdź zniżki

 
%

Zniżki:

- 10% zniżki dla każdego z rodzeństwa, uczęszczającego w tym samym terminie.

- 10% zniżki dla posiadaczy karty "Duża Rodzina".

- 10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia w tym samym czasie.

 

Zniżki nie łączą się ze sobą.