Zajęcia

Zajęcia stworzone są w oparciu o najnowsze i najpopularniejsze oprogramowanie wyznaczające standardy w świecie programowania, kodowania, nauki tworzenia gier i aplikacji. Zapewniamy całe zaplecze informatyczne, czyli komputery i oprogramowanie. Pracujemy w niewielkich grupach. Każdy uczeń ma do swojej dyspozycji komputer na którym pracuje od początku do końca. Zajęcia skierowane są do każdego kto ma trochę chęci żeby poznać tajniki programowania, tworzenia gier, lub chce odkryć nowe możliwości jakie daje komputer. Nie trzeba mieć żadnego przygotowania programistycznego, wszystkiego uczymy na zajęciach.
 

Zajęcia podzielone są na 3 grupy wiekowe. Najmłodsi już od 6 roku życia mogą rozpocząć przygodę z programowaniem i tworzeniem gier. Dla starszych proponujemy juz bardziej zaawansowane zajęcia które dadzą solidne podstawy do ewentualnej drogi zawodowej w przyszłości.

Grupa wiekowa 6-8 lat

Na tym etapie wprowadzamy dzieci w świat komputerów, programowania i kreatywnego tworzenia.
Formuła zajęć dostosowana jest do najmłodszej grupy wiekowej. Na zajęciach będą poruszamy różne zagadnienia, stawiamy wyzwania z którymi dzieci muszą sobie poradzić. Uczymy się programowania obiektowego za pomocą bloków. Rozwijamy umiejętności logicznego myślenia, kreatywności, postrzegania przestrzennego, pracy zespołowej i komunikacji w grupie.

1. Podstawy programowania obiektowego
poziom I

Zajęcia wprowadzają dzieci w podstawy programowania. Korzystając z dedykowanego programu, tworzą własną grę i programują jej kolejne poziomy i obiekty. Uczą się zależności, budowy algorytmu, warunków. Korzystając ze specjalnego oprogramowania w zajęciach mogą brać udział również dzieci, które nie potrafią dobrze czytać. Program pokazuje wszystkie komendy w formie piktogramów. Doskonałe zajęcia żeby zrobić pierwszy krok w świat gier i programowania. Dzieci wkraczają w świat kodowania łącząc naukę z fantastyczną zabawą w tworzenie własnej gry. Po drodze podejmujemy wyzwania programistyczne, stawiamy czoła problemom próbując wspólnie je rozwiązać.

2. Programowania obiektowe - kontynuacja
poziom II

Zajęcia przeznaczone są dla dzieci który ukończyły kurs podstawowy. Tym razem zwiększamy poziom trudności i poszerzamy zakres możliwości programistycznych.
Zajęcia prowadzone są nadal w oparciu o język programowania obiektowego, jednakże zagadnienia i wyzwania które stawiamy wymagają większego zaangażowania.
Poszerzamy zakres o tworzenie rozbudowanych scenariuszy gier, animacji, quizów.

Czas zajęć:
Zajęcia odbywają się raz w tygodniu po 60 min przez cały rok szkolny.
Opłaty:
Cena 120zł / miesiąc (4 zajęcia)

zniżki
 
 

Grupa wiekowa 9-14 lat

1. Podstawy programowania obiektowego
poziom I

Przygodę z zaczynamy od programowania obiektowego. Dedykowane programy, które wprowadzą młodych adeptów w świat kodowania pokażą im czym jest programowanie i jak można je wykorzystać. Będziemy tworzyli gry, interaktywne historie, oraz animacje. Pokażemy jak stworzyć ciekawy program i jak wykorzystać go w prostych grach, czy prezentacjach multimedialnych. Programy uczą podstawowych zasad kodowania w prosty i zrozumiały sposób. Przybliżamy między innymi takie pojęcia jak program, warunek, algorytm czy pętla. Uczymy kreatywności, wyobrażenia przestrzennego, oraz logicznego myślenia.

2. Podstawy programowania tekstowego
poziom II

Kolejny etap nauki programowania skierowany jest do wszystkich którzy ukończyli nasz roczny kurs podstawowy, lub mieli do czynienia z programowaniem obiektowym. Roczny kurs zajęć wprowadza nas w programowanie tekstowe. Poznamy podstawy języka visual basic w którym po raz pierwszy będziemy poruszali się w świecie programowania tekstowego.  Drugi to język budowy stron internetowych - HTML i CSS. Pokażemy w jaki sposób stworzyć własną stronę, na co zwrócić uwagę, jak definiować style, żeby strona była przyjazna i czytelna.

3. Programowanie tekstowe
poziom III

Na tym etapie poszerzymy wiedzę zdobytą w poprzednim roku i poznamy dwa języki programowania jakimi będą C++, oraz Python.
C++ powstał jako obiektowe rozszerzenie języka C. Od lat należy do najpopularniejszych języków, a w 2003 roku zyskał miano języka roku. Nadal jest bardzo konkurencyjny jeżeli chodzi o wysokobudżetowe gry komputerowe, duże aplikacje, urządzenia przenośne czy programy serwerowe.
Python jest jednym z najbardziej popularnych języków. Jest on interpretowanym, obiektowym i wysokopoziomowym językiem, charakteryzującym się rozbudowanym pakietem bibliotek standardowych.
Zajęcia przeznaczone dla osób które ukończyły poziom II, lub mają co najmniej 12 lat i podstawową wiedzę programistyczną.

Czas zajęć:
Zajęcia odbywają się raz w tygodniu po 90 min przez cały rok szkolny.
Opłaty:
Poziom I

Cena 150zł / miesiąc (4 zajęcia)
Poziom II

Cena 160zł / miesiąc (4 zajęcia) 
Poziom III
Cena 170zł / miesiąc (4 zajęcia)

zniżki

Grupa wiekowa 14-19 lat

1. Podstawy programowania
poziom I

C++, Python i HTML / CSS.
Języki programowania ogólnego przeznaczenia umożliwiające tworzenie prostych programów jak i złożonych systemów operacyjnych. Kurs ten jest idealnym punktem startowych dla przyszłego programisty. Poprzez odpowiednio ułożony program w sposób jasny i klarowny wyjaśnia tajniki programowania, ucząc kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów natury programistycznej i logicznej. Tworzy podwaliny niezbędne do rozwoju przyszłego programisty stron, gier, czy aplikacji, zarówno komputerowych jak i mobilnych.

2. Tworzenie gier i aplikacji mobilnych

poziom II

Bazując na programie Unity 3D i korzystając z jego dużych możliwości będziemy tworzyli gry lub aplikacje mobilne. Wraz ze wzrostem ilości urządzeń obsługujących systemy operacji Android® i iOS® powstał nowy trend tworzenia aplikacji mobilnych. Na zajęciach pokażemy jak stworzyć dobrze zoptymalizowane aplikacje na obie platformy jak i również komputery z systemem Windows. Pokażemy jak zacząć tworzenie dobrej gry. Jakie elementy są niezbędne. Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu scenariusza i elementów graficznych. Zajęcia to doskonała forma rozwinięcia znajomości programowania i grafiki komputerowej, oraz logicznego i kreatywnego myślenia.

Unity 3D to wspaniałe narzędzie do tworzenia zaawansowanych gier 2D i 3D. Kursanci wcielają się w rolę projektantów i programistów ich własnej gry komputerowej. Wszystko w oparciu o popularny silnik gry Unity 3D™ na którym to powstały takie gry jak Surgeon Simulator™, Bad Piggies™ czy Slender Game™. Poznajemy cały proces powstawania gry – od fazy planowania aż do finałowej wersji gry. Przy okazji uczymy się programowania w 3 językach - UnityScripts, Boo i C#.

Czas zajęć:
Zajęcia odbywają się raz w tygodniu po 90 min przez cały rok szkolny.
Opłaty:
Cena 190zł / miesiąc (4 zajęcia)

zniżki
 
 

Zniżki:

Rodzeństwo -10% zniżki dla każdego z rodzeństwa.

Karta "Duża Rodzina" -10% zniżki na wszystkie zajęcia.

Uczestnik innych zajęć w Akademii Nauki i Rozwoju -10% zniżki na drugie i kolejne zajęcia.

Zniżki nie łączą się ze sobą.

Opublikowane na stronach internetowych www.akademiazory.pl materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Jesteśmy w Gliwicach

© 2015-2019 Akademia Nauki i Rozwoju

centrum edukacji, korepetycje, matematyka, fizyka, chemia, biologia, język angielski, korepetycje z matematyki, korepetycje z fizykii, biologii, chemii, języka angielskiego, korepetycje, Żory, douczanie z matematyki, fizyki, historii, chemii, biologii, matematyka, fizyka, chemia, biologia, języka angielskiego, przygotowanie do matury, kursy maturalne, kursy komputerowe Żory, nauka programowania, kodowania, zajęcia komputerowe dla dzieci,  akademia kodowania, komputery Żory, kursy dla dorosłych, kursy komputerowe dla seniorów, robotyka, roboty Żory, robotyka dla dzieci, lego mindstorms, lego wedo. Nauka rysunku, rysunek, szkice, malowanie, rysowanie, komiksy, szkice, projekty, projektowanie, wydruki 3d, drukarka 3d, rysowanie postaci. Pokazy fizyczno-chemiczne, warsztaty z chemii, wyklady, eventy, urodziny. Żory, Pszczyna, Rybnik, Jastrzębie Zdrój, Suszec, Kryry, Pawłowice, Warszowice, Szeroka, Borynia, Świerklany, Szczejkowice. Zajęcia dla dzieci, zajęcia dla młodzieży, zajęcia dodatkowe.

emt kids-min.png
  • YouTube - White Circle
  • Facebook - White Circle